Про наш проект:

DNS GB — у нас ви знайдете найцікавіші статті, новини і фотографії.
Цікаві факти про рекламу
Кубики льоду в рекламі напоїв робляться зазвичай з акрилу, потім додається вода, щоб світло проходило краще, а бульбашки робляться за допомогою прального порошку.

Американські фармацевтичні компанії витрачають в 2 рази більше на рекламу, ніж на дослідження.

У 1955 році з'явилася перша реклама сигарет Мальборо. Рекламували сигарети люди атлетичної статури. Найбільш популярним став образ ковбоя. Три людини, які з'являлися в цій рекламі, в наслідок померли від раку легенів.

На рекламу в світі витрачається понад 500 мільярдів доларів на рік.

До того часу, як жителю США виповниться 65 років, він у середньому прогляне два мільйони рекламних кліпів.

У деяких кліпах, що рекламують модний одяг, жінки часто зображені на ведмежих шкурах, обтягнуті шкірою, одягнені в хутра і прикрашені пір'ям. Деякі дослідники стверджують, що в таких кліпах жінки самі нагадують дичину.

У 1900 році в Америці було створено перший білборд, після чого почався бум установки білбордів уздовж вулиць і доріг.

Більше 15 мільярдів доларів витрачається в США на рекламу для дітей.

Вважається, що перше рекламне оголошення, на якому зображена гомосексуальна пара, з'явилося в 1994 році, коли Ikea показала, як двоє чоловіків компаньйонів вибирали меблі.

Більшість наручних годинників на рекламі показує 10.10., Так як стрілки годинника обрамляють назва бренду на циферблаті у вигляді посмішки.

Американська асоціація психологів стверджує, що більшість дітей не може критично ставитися до реклами, так як вони свято довіряють їй.

Компанії, що виробляють фаст-фуд в США витрачають в середньому 1.6 мільярда доларів на рекламу.

Середньостатистичний американський дитина дивиться більше 40 000 комерційних кліпів на рік або більше 100 в день.

Реклама дуже часто спрямована на дитяче самолюбство. Більше половини опитаних дітей відповіли, що коли їм купили певні рекламовані речі, вони стали цінувати себе набагато вище.

Першим американським платним оголошенням став лист в газету Boston News, в якому повідомлялося про продаж маєтку в Oyster Bay.

У 2008 році за політичну рекламу в США було заплачено близько 2.6 мільярда доларів, що стало найбільшою сумою, витраченою протягом президентської кампанії. Обама витратив 70000000 на оголошення під час праймеріз і 240 мільйонів на основні вибори. На компанію Мак Кейна було витрачено 10 мільйонів під час праймеріз і 126 000 000 під час основних виборів.

Рекламодавці часто застосовують прийом під назвою «ефект емоційності»: вони поміщають рекламований продукт поряд з речами, які викликають у покупців позитивні емоції. Наприклад, миючий засіб поміщається поруч із квітами або дітьми. Неодноразово повторювані кадри з порошком в такому сусідстві допомагають прищепити покупцеві позитивне ставлення до рекламованого засобу.

Рекламодавці волають до деяких звичайним для людини психологічним факторам, щоб спонукати їх до покупки продукту. Найбільш часто вони звертаються до почуття самозбереження, сексуальним бажанням, самооцінці, страху і авторитетності.

У рекламі для дітей зазвичай беруть участь діти-актори старше, ніж цільова аудиторія. Наприклад, в рекламі для 8 і 10річну дітей беруть участь 11 або 12летніе моделі з іграшками для 8летніх. Рекламодавці використовують образ старшої дитини як ідеал, до якого повинні прагнути молодші.

«Life» був першим журналом, який заробив 100 мільйонів доларів на рекламі за рік.

У 1938 році радіо перевершило журнали по величині прибутку, одержуваної від реклами.

Interpublic, WPP, і Omnicom Group є трьома найбільшими рекламними компаніями в світі.

Рекламне оголошення "Think Small" (думай менше) вважається найбільш успішним оголошенням минулого століття. Воно було розроблено в кінці 1950х і вважається особливо вдалим, так як автомобіль «Фольксваген», сконструйований для Гітлера, дуже успішно продавався в післявоєнній Америці.

Новий вид реклами, який назвали «вірусним», використовує блоги та електронну пошту для просування товарів. Наприклад, кліп «Еволюція краси» від Dove став вірусної сенсацією за одну ніч, змусивши мільйони людей подивитися це відео на YouTube.

До винаходу друкарського преса товари рекламувалися за допомогою голосових оголошень.


Кращий
Непоганий
Влаштовує ... але ...
Є й получше
Зовсім не сподобався