Про наш проект:

DNS GB — у нас ви знайдете найцікавіші статті, новини і фотографії.
Чи правда, що немає сенсу використовувати кисневі маски в літаку в разі розгерметизації?
Або просто чистий кисень дає пасажирам пік ейфорії в останні кілька секунд перед посадкою? Хороша теорія, але це не правда. Я запитував про це на авіалініях і, очевидно, вони дали мені офіційну теорію: «У ході різних авіаційних надзвичайних ситуацій потік кисню в кабіну може бути перерваний. У цьому випадку, кисневі маски забезпечують пасажирів необхідним киснем ». А що на рахунок випадки розгерметизації? «Відбувається те ж саме, але, природно, потреба в кисні набагато вище. Киснева маска / мішок забезпечує людину великою кількістю кисню, ніж йому необхідно, що означає, що протягом паузи між вдихом і видихом кисень потрапляє назад в мішок і знаходиться там, поки не буде потрібно. Це знижує потребу у високій швидкості обігу кисню - що, в свою чергу, зменшує кількість кисню збереженого і витраченого.

Спасибі. Це не був той відповідь, який я шукав, тому я звернувся до мого друга, який був комерційним пілотом, поки спиртне не взяло гору над ним (сьогодні він, як повітряний змій, який не відривається від землі). «Ні, вони говорять тобі правду - крім того, якщо ти знижується з такою ж швидкістю, як при падінні, кисневі маски будуть марні. Але тоді, з тієї ж причини, ейфорія, яку ви можете отримати від цього, може бути сильніше адреналінового шоку. Скажімо так, якщо я викину тебе з Ейфелевої вежі і дам тобі трохи кисню на дорогу вниз, думаєш ти відчуєш ейфорію? Ні, я теж так не думаю. І, в будь-якому випадку, якщо б кисень був такий прекрасний, ми б пили його замість скотча, чи не так? »Я зізнався, що він був правий. Я не захищаю чортові авіакомпанії.

Якщо ви хочете розповісти людям про реальний скандалі, ви попросіть їх, щоб вони запитали самі себе - чи краще запитати у авіакомпанії - чому вони дають цей паршивий рятувальний жилет, а не дають шолом, з яким у 10 разів більше шансів вижити. Інший мій друг, авіаційний інженер, підтвердив це, але він додав дещо дуже цікаве. Якщо я його правильно зрозумів (дуже велике «якщо»), виявляється, в наші дні весь кисень, який ми маємо на борту літака, знаходиться в двох відсіках, які розташовані в кабіні і в передній частині літака, а потім поширюється на весь літак через вентиляційні отвори. Це дає впевненість у тому, що пілот і його команда будуть завжди пильні під час польоту, - що саме по собі хороша ідея - але це також означає, що люди в передній частині літака (бізнес-клас) першими отримають порцію свіжого повітря. Це, в свою чергу, означає, що до часу, коли повітря досягне заднього відсіку літака, де знаходиться економ-клас, зі своїм киснем вони отримають велику кількість вуглекислого газу. І так, в наступний раз, коли ви будете спускатися після тривалого перельоту, подивіться на людей, що виходять з передньої частини літака і порівняйте їх з тими, хто спускається з заднього відсіку; зауважте, наскільки здоровіше виглядають люди з переднього відсіку. Правда, не до самих кінчиків пальців, чи знаєте.
Кращий
Непоганий
Влаштовує ... але ...
Є й получше
Зовсім не сподобався